poniedziałek, 18 lutego 2013

Pysznieeee

Niezmiernie mi miło, że mój blog odwiedza coraz więcej osób :) Obiecuję, że jak już "ogarnę" wszystkie funkcje bloga, to będzie tu coraz więcej wpisów. Póki co raczkuję, ale mam nadzieję, że będzie coraz ciekawiej...:)
Dziś chciałabym podzielić się z Wami kilkoma fotkami jadalni.....jakże różnych od siebie, reprezentujących totalnie różne style, ale jakże urokliwych i przyjaznych dla oka.... Mam nadzieję, że każdy znajdzie tu coś dla siebie!
Pierwsza jadalnia przyciąga uwagę dużymi przeszkleniami. Ale myś, że to głównie różnokolorowe poduszki wprowadzają pozytywny nastrój do tego pomieszczenia. No i bardzo podobają mi się te Ludwikowskie fotele...


Zdjęcie nr 2- uwagę przykuwa świetny żyrandol, jak również lampka nocna na srebrnej nodze w tle...Jak dla mnie trochę za jasno, choć przyznam, że kontrast w postaci ciemnego blatu i ciemnej podłogi daje świetny efekt. No i ta waga... ehh


Poniżej- głównie kolor stołu i poduszki dekoracyjne... nic dodać nic ująć.



A tu mamy iście pałacowe wnętrze... żyrandol, tapicerowane aksamitne krzesła, subtelny kominek w tle... Jak dla mnie..poezja!




I jeszcze kilka fotek....
I od razu zapachniało latem.... 




Żyrandol, żyrandol, żyrandol!


 




I dwa ostatnie na dziś zdjęcia...totalnie różne, ale każde w swoim stylu.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz