poniedziałek, 4 marca 2013

Witaj Szkoło !?

Mój Syn niedługo idzie do szkoły, więc zaczynam obmyślać plan aranżacji jego pokoju i przystosowania go do potrzeb uczniaka. Fakt, mam jeszcze trochę czasu, bo jakieś pół roku, ale ja już tak mam, że lubię sobie po-planować. :)
I tak od dobrych kilu dni, w każdej wolnej chwili przekopuję setki stron w poszukiwaniu ciekawych inspiracji. Problem w tym, że sama nie wiem, czy ma to być jasny czy ciemny pokój, a mój Synek niestety nie przejawia inicjatywy, aby mi pomóc. Bo na wszystko, co zaproponuję, na wszystko co mu pokażę słyszę jedno suche O.K. 







Szczególną moją uwagę przyciągają siedziska umieszczone pod oknem na całej długości ściany. Myślę, że mogłoby się to świetnie sprawdzić w pomieszczeniach, w których są skosy.
Strasznie podobają mi się takie rozwiązania.












A poniżej iście królewski pokój....uroczy, piękny, fantastyczny... jasny i przestronny..jak dla mnie bomba...No ale, to co podoba się rodzicom nie zawsze ma odzwierciedlenie w upodobaniach dzieci
i na odwrót niestety :(




No i zrobiło się tak jakoś szkolnie! Zatem witaj szkoło! Przyznam szczerze, że ogrania mnie przerażenie na samą myśl o odrabianiu lekcji, moich nerwach i maślanych oczach mego Syna, kiedy to totalnie nie będzie kumał o co chodzi! Tylko, żeby nie było, że nie wierzę w jego inteligencję. Broń Boże! Takiego Mądrusa można tylko pozazdrościć, ale tak już chyba jest, że każdy musi to przejść. A najbardziej oczywiste kwestie są niestety dla tych małych umysłów nie do ogranięcia. No ale wszystko przede mną! Zatem głowa do góry i zajmujemy się aranżacją pokoju, a temat szkoły, będziemy zgłębiać, jak przyjdzie na to czas! 
Tymczasem ściskam Was mocno!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz